Больше информации по резюме будет доступно после регистрации
ЗарегистрироватьсяЖінка, 34 года, народилася 20 травня 1989
Херсон, готова до переїзду, готова до відряджень
Головний спеціаліст відділу по роботі з громадськістю (колл центр); Помічник (асистент) директора.
600 $ на руки
Специализации:
- Переводчик
Зайнятість: повна зайнятість
Графік роботи: повний день
Досвід роботи 15 років 3 місяці
Лютий 2013 — по теперішній час
11 років 3 місяці
Кредитна спілка “Бебко Фінанс”
Херсон, bebko-finance.com/
Фінансовий сектор… Показати ще
Головний менеджер по роботі з клієнтами
- Надання консультацій потенційним/діючим клієнтам за кредитними та депозитними продуктами
Укладання кредитних договорів (автокредитування , іпотечне кредитування , споживчі кредити ) . Моніторинг фінансового стану позичальника . Підготовка висновків на кредитний комітет; Участь в розгляді / ухваленні рішення кредитних заявок клієнтів на засіданнях кредитного комітету .
Перевірка інформації про потенційних позичальників на достовірність , ідентифікація позичальників , робота з базою даних , проведення телефонних опитувань .
- Робота по поверненню простроченої заборгованості клієнтів . - Активне залучення потенсійних клієнтів ( Дзвінки , зустрічі з першими особами компаній , ведення через воронку продажів ) .
- Навчання нових менеджерів по роботі з клієнтами ( написання навчального посібника )
- Розподіл функцій менеджерів , визначати пріоритети їх діяльності , а також найближчі , наступні та перспективні завдання , контролювати терміни та якість їх виконання .
Додаткові обов'язки:
* Ведення WEB-сайту компанії
* Формування стратегії і організація роботи за напрямками маркетингу (Контроль процесу , створення і поширення рекламних матеріалів , контроль роботи промо групи, складання маршрутів роздачі).
Лютий 2009 — Лютий 2013
4 роки 1 місяць
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Херсон, www.aval.ua
Фінансовий сектор… Показати ще
«Головний фахівець» Департамент каналів продаж та дистрибуції, Управління інформаційного обслуговування клієнтів, Відділ підтримки якості внутрішніх процесів.
- знання банківських продуктів та внутрішньобанківських нормативних документів
- знання нормативної бази НБУ (частково)
- організація проведення тренінгів, адаптація нових співробітників
- навчання та контроль молодих спеціалістів
- контроль та перевірка: якості обслуговування; продажу банківських продуктів клієнтам шляхом здійснення прослуховування дзвінків та надання зворотнього зв’язку співробітникам
- розробка та складання тестувань для управління (перевірка та підтримка знань; тести на заміщення вищих посад)
- обслуговування вхідних дзвінків від ВІП та Преміум клієнтів
- заміщення начальника сектору і виконання його обов’язків (навчання та контроль молодих спеціалістів; проведення формального та неформального коучінгу; аналіз та ведення статистики з обробки вхідних дзвінків та проведення продажу банківських продуктів; проведення зборів)
- кваліфікаційна лінія допомоги для спеціалістів 1-ї категорії та провідних фахівців.
Ключові навички
Изменить уровни владения навыками можно в мобильном приложении — на сайте эта возможность будет чуть позже
Про мене
Знання мов: вільне володіння російською та українською мовами, банківською термінологією, знання правил ділового етикету
Знання ПК: знання програм (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, ABBY Fine Reader, Internet Explorer), спеціальні банківські програми (Lotus, Liga, Bankmaster, Transmaster, 1С:CRM і т.д.)
Тренінги: за період роботи в АТ «Райффайзен Банк Аваль» приймала участь в тренінгах від «ФАРБА» :
▪ «Робота з конфліктними ситуаціями» (наявний сертифікат)
▪ «Продаж при вхідних дзвінках» (наявний сертифікат)
▪ « Ділова лексика»
▪ «Активні продажі»
▪ «Ефективне спілкування по телефону»
▪ «Обслуговування VIP — клієнтів».
50 часовий Тренінг від ТОВ “ДІ ЕНД ВАЙ” “Школа Персонального Асистента” (наявність сертифікату): за період роботи в КС “Бебко Фінанс”.
Вища освіта
2010
Херсонський Національний Технічний Університет Факультет
Економіка і підприємництво, Облік і аудит
Знання мов
Громадянство, час у дорозі до роботи
Громадянство: Україна
Дозвіл на роботу: Україна
Бажаний час у дорозі до роботи: Не більше години