Статьи

3 кроки до залучення та утримання талантів через побудову Employee Value Proposition

Зміни, які зараз відбуваються в світі завдяки IT, вражають і відкривають фантастичні можливості. І це, з одного боку, робить галузь інформаційних технологій досить привабливою для пошукачів. А з іншого – змушує роботодавців з подвійною силою працювати над вдосконаленням HR- рекрутингових процесів.

На прикладі кейсу компанії SoftServe, який отримав третє місце у номінації «Світ» Премії HR-бренд України 2018, розповідаємо, як через побудову Employee Value Proposition залучати та утримувати таланти.

Крок 1. Визначити умови ринку та мету

Наразі в Україні працює понад 12 000 IT-компаній, які розміщують понад 37 000 вакансій на рік. Лише в SoftServe в середньому наймається одна людина на годину. Це ставить компанії IT-галузі в умови досить жорсткої конкуренції за талановитих співробітників. Розуміючи такі обставини, SoftServe поставили собі за мету створити унікальну платформу для позиціювання як роботодавець та збільшити кількість кандидатів на Middle та Senior позиції.

Крок 2. Проаналізувати цільову аудиторію

Особливість багатьох IT-компаній, за висловом Анни Сологуб, Director of HR Marketing SoftServe, – певний егоцентризм і концентрація на собі при позиціонуванні як роботодавець. Але чого потребує аудиторія та де розташовуються точки перетину цих потреб і потреб бізнесу та корпоративних цінностей компанії? На це мало відповісти дослідження, яке тривало майже 4 місяці та проводилось серед працівників, як теперішніх чи колишніх, так і потенційних.

Крок 3. Адаптувати повідомлення EVP до потреб цільової аудиторії

Організації, які хочуть лідирувати на ринку, мають бути більш «людяними», фокусуватись на людях і створювати умови для розвитку своїх співробітників. Якщо цього не відбуватиметься, не можна розраховувати на тривалі «стосунки» з працівником. Окрім того, повідомлення EVP потрібно доносити простішою мовою, бути чесними перед своїми працівниками та пошукачами, вміти визнавати свої помилки і вчитись на них.

Більш детально про кейс SoftServe «Побудова Employee Value Proposition для залучення та утримання талантів» дивіться у відео.

Вакансии дня

Комментарии